Mest (RIP)

Mest has broken up. After 10 years of touring and making music together, the Chicago pop-punk rockers have called it quits in a message from vocalist Tony Lovato on their myspace blog:

we are not turning our backs on our fans… come on. someday ill explain the reason/reasons. i debated telling everyone but figured its better to be honest and to let the people know that want to see us one last time… its been 10 years, 5 records and ive seen the world. its been my life. trust me this is harder on me than ANY of you. i wouldnt have changed a thing. ive done and seen more in the past 10 yrs than most people will experience in there entire life. and its because of you guys so thank you. thank you to the people that ive affected with my music and thank you to the people that have affected me through my music. weve had a great run… i love you all…
The band is set to head out on the road with Scary Kids Scaring Kids and Allister on what has been dubbed the So Long and Thanx for the Booze Tour at the end of this month.

Mest released Photographs late last year, preceded by their self-titled record in 2003.

http://www.punknews.org

ça c’est de la provocation ça Groloo :wink:

il y en a? :smiley:

je suis le seul à penser qu’ils arretent car ils ont vu que ça servait à rien de continuer et que même en tombant dans tous les clichés pop-punk ils n’auraient jamais le succès de leurs accolytes dans blink et autres?

j’ai souri.

ah enfin.
Condoléances Cali!

!!!
j’ai raté ce thread!!!

ah bah didons il etait bien temps :smiley:

l’un de mes groupes préférés dommage!!

rip

enfin !!! :slight_smile: non je suis méchant quelques unes étaient pas mal…

petit rip

moi je suis decu que calif soit si peu decu. :frowning:

enfin !

c’est interieur je viens de me mettre leur dernier album

Eh, c’est pas pire que d’autres groupes Mest ! C’est pas moins niais ou quoi. Y’a des chansons que j’aime bien. :o
RIP, même si j’aurais pas espérer les voirs en live. :rolleyes:

On faisait moins les malins quand c’etait Belvedere qui splittait les gars hein! Vivement Wilhelm scream :wink:

c’est dingue, il a pas fait de faute pour dire ça.
Il y a même des accords et tout.

enfin la ponctuation c’est pas encore ça. :smiley:

+1
:smiley:

J’aimais bien Wasting Time.

c en lorraine mest ?

(Moi ca m’a bien fait marrer cette vanne…) :rolleyes: